Edukacija planiranje i budžetiranje u praksi
Iz kulture u poduzetništvo - Vijesti, objavljeno 20.11.2020.
Naši edukanti nastavljaju učiti o pokretanju društvenog poduzeća, ovog puta uz edukaciju s temom: “Planiranje i budžetiranje u praksi”.
Kratki sadržaj predavanja:
- analize internog i eksternog okruženja (pestle, djelatnost, tržište, konkurencija, ranjivost, aktualna organizacija, povijesni rezultati i pokazatelji)
- provjera strateških namjera (misija – vrijednosti – vizija – temeljne vrijednosti – dugoročni ciljevi) i odabrane strategije
- ocjena razvojnih mogućnosti i rizika, analiza portfelja proizvoda i usluga
- segmentacija tržišta, utvrđivanje komercijalnih i financijskih potencijala postojećih i potencijalnih kupaca
- planiranje organizacije i ključnih inicijativa (strateška mapa)
- planiranje troškova i ulaganja i mjerenje očekivane financijske uspješnosti ulaganja
- izrada financijskog plana (budžeta) – račun dobiti i gubitka, bilanca stanja, novčani tok
Uz teoretski dio predavanja održane su vježbe:
- analiza atraktivnosti gospodarske grane porterovih 5f
- izračun točke pokrića
- izračun potrebe za obrtnim sredstvima
Puno je toga što još moramo usvojiti i naučiti, a uskoro krećemo sa utjecajem na tržište onime što naša kultura i ideje nude kupcima i ulagačima.