Naši edukanti nastavljaju učiti o pokretanju društvenog poduzeća, ovog puta uz edukaciju s temom: “Planiranje i budžetiranje u praksi”.

Kratki sadržaj predavanja:

  • analize internog i eksternog okruženja (pestle, djelatnost, tržište, konkurencija, ranjivost, aktualna organizacija, povijesni rezultati i pokazatelji)
  • provjera strateških namjera (misija – vrijednosti – vizija – temeljne vrijednosti – dugoročni ciljevi) i odabrane strategije
  • ocjena razvojnih mogućnosti i rizika, analiza portfelja proizvoda i usluga
  • segmentacija tržišta, utvrđivanje komercijalnih i financijskih potencijala postojećih i potencijalnih kupaca
  • planiranje organizacije i ključnih inicijativa (strateška mapa)
  • planiranje troškova i ulaganja i mjerenje očekivane financijske uspješnosti ulaganja
  • izrada financijskog plana (budžeta) – račun dobiti i gubitka, bilanca stanja, novčani tok

Uz teoretski dio predavanja održane su vježbe:

  • analiza atraktivnosti gospodarske grane porterovih 5f
  • izračun točke pokrića
  • izračun potrebe za obrtnim sredstvima

Puno je toga što još moramo usvojiti i naučiti, a uskoro krećemo sa utjecajem na tržište onime što naša kultura i ideje nude kupcima i ulagačima.

126617715_1490514974468903_694438285178466907_o
126811341_1490514937802240_1010485638928490205_o

Podijelite s prijateljima