Nastoj raditi ono što voliš, slušaj svoje srce i slijedi svoju strast.
Budu ono što jesi, ostani svoj/a.
Svoje talente pretvori u proizvode i usluga.
Svrha posla je rješavanje problema i dodavanje vrijednosti.
Ti nisi tvoj posao.
Razmisli o tome je li cijena tvog uspjeha prevelika.
Spavaj dovoljno, jedi zdravo, kreći se dovoljno, provodi kvalitetno vrijeme s bliskim ljudima.
Ono što nam dugoročno donosi sreću i zadovoljstvo životom jesu dobri odnosi i smisleni rad.
Postajemo prosjek pet ljudi s kojima provodimo najviše vremena. Razmislite, tko je dio vašeg kruga.
Ako se bavite prodajom budite svjesni što kupac zaista kupuje od vas, što zaista prodajete.
Najbolje tvrtke one su koje imaju najbolje zaposlenika.
Ako si poslodavac razmisli zašto bi vrhunski zaposlenik radio kod tebe, a ne kod tvog konkurenta (što mu možeš ponuditi)?
14. 94% pogrešaka u poslovanju nastane zbog pogreške u sistemu, a samo 6% zbog ljudi. Razmislite o tome imate li ustanovljene sve važne procedure?
Kvaliteta usluge sastoji se u upravljanju pogreškama. Znaju li Vaši zaposlenici što je dobra usluga, kako točno izgleda i kako ju pružiti?
Da bi zaposleniku kupac bio na prvom mjestu, zaposlenik treba biti na prvom mjestu svom poslodavcu.
Feedback je besplatni konzalting. Uvažavajte ga i budite zahvalni na njemu.
Kontakt nije broj nego odnos. Gradite i njegujte odnose.
Povezujte se s drugima.
Da bi se bilo što u tvom poslu promijenilo, prvo se ti moraš promijeniti.
Tvoj posao raste usporedo s tobom – do razine do koje ti rasteš.
Manje je više. Nastoj i posao i život pojednostavniti.
Stavi sebe prije svog posla. Češće reci ‘ne’ drugima i ‘da’ sebi.
Nastoj izbjegavati previše davanja ne bi li dokazao/la svoju vrijednost.
Biraj klijente. Biraj s kime radiš.
Kad se umoriš – odmori, ne odustaj.
Razmisli, s kojim klijentima voliš raditi? Zašto? I čuvaj ih…
Ne zaboravi se, s vremena na vrijeme, vratiti počecima – koje je tvoje zašto? Koje su tvoje vrijednosti? Do čega ti je stalo? Što ti je važno?
Nastoj posao prilagoditi životu – ne život poslu.
Mi nismo naše (privremene) okolnosti.
Što trebaš i moraš raditi, a što želiš i voliš?
Što je sljedeće? Novo postignuće ili ispunjenost?
Dovoljno dobra kvaliteta je dovoljno dobra (savršenstvo ne postoji).
Želiš li biti bogat ili financijski slobodan?
Najvažnija pitanja na intervju za posao – Zašto mi, zašto vi? Zašto želite raditi kod nas i zašto da odaberemo Vas, a ne nekog drugog?
Manje je više.
Naučite prezentirati sebe i svoje ideje. Kratko, jasno, sa stavom.
Predstavite svoj posao po formuli – problem–rješenje–korist.
Za izvanredne rezultate trebaju nam izvanredni ljudi.
Živiš li život kakav želiš?
Kreni od sebe.
Slušaj sebe.
Život nije generalna proba. Nema reprize.
Podrazumijevanje = Nerazumijevanje.
Dobro se dobrim vraća.
Najbolje prodajemo kad ne prodajemo. Privuci, nemoj prodavati.
Uvaljivanje i dodavanje nije prodavanje.
Reklamacija je besplatni konzalting.
Uspjeh ima svoju cijenu, pazi da nije prevelika.
Danas smo takvi kakvi jesmo zbog svega što smo prošli, a ne unatoč tome.
Uspješan je onaj tko uspije život živjeti po svome – ostati svoj i autentičan.
Postoje tri vrste poslova ovisno o razini svijesti – transakcijski, društveno odgovoran i transformacijski. Kakav ti posao želiš raditi?
Cijena bi trebala biti informacija o kvaliteti, njen odraz.
Pravi mentor pomaže ti da postaneš najbolja verzija sebe, a ne njega.
Koliko novaca imamo ovisi o tome što uistinu mislimo koliko ga zaslužujemo.
Život je prekratak da bismo ga živjeli prema tuđim pravilima.
U poduzetništvu je najvažnije tko smo postali, a ne koliko smo zaradili.
Važno je ostati čovjek.

 

Napisala: Antonija Pleša, www.prakticanzivot.com

Fotoragfija: Pixabay

Podijelite s prijateljima